GAZİANTEP’E TÜRKİYE BİRİNCİLİĞİ

Gaziantep’te eğitim alanında önemli bir başarıya daha imza atıldı. Millî Eğitim Bakanlığı ile OPET iş birliğinde düzenlenen “Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar” Sosyal Sorumluluk Yarışması’nda okul, Türkiye birincisi olarak büyük bir gurur yaşadı.
Çanakkale’de gerçekleştirilen ödül töreninde birincilik ödülünü teslim alan okul yönetimi, elde edilen başarının mutluluğunu paylaştı. Okul yetkilileri, süreç boyunca desteklerini esirgemeyen Gaziantep İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı ile İlçe Millî Eğitim Müdürü Mehmet Ali Tiryakioğlu’na teşekkür etti.
Projede büyük emek harcayan 2/B sınıfı öğretmeni Okan Uçman ile çevre elçisi öğrenciler Sultan Kaşıkçıoğlu, Şahin Beraat Hocaoğlu, Sibel Gürcüoğlu, Kadir Darıcıoğlu ve Hatice İkra Küçükoğlu da başarılarından dolayı tebrik edildi.
Çevre bilincinin artırılması ve temiz bir gelecek hedefiyle yürütülen proje kapsamında elde edilen Türkiye birinciliği, okul camiasında sevinçle karşılandı. Öğretmen ve öğrencilerin özverili çalışmaları sayesinde kazanılan ödülün, çevre konusunda farkındalık oluşturması açısından da büyük önem taşıdığı belirtildi.
Kaynak : https://www.dogushaberajansi.com/gundem/gaziantep-e-turkiye-birinciligi-gururu-35018










































































































































































































































































































































































































































































































































































































