KAYMAKAM SOYLU’YA VEDA

Gaziantep İslahiye Kaymakamı Mehmet Soylu, 17 Haziran 2026 tarihli Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Antalya’nın Finike ilçesine atanmıştı.
Kaymakam Soylu’ya düzenlenen Veda proğramı İslahiye Hükümet Binası önünde vatandaşların da katılımı ile gerçekleşti.
Veda Proğramı Kaymakamlık Sosyal medya hesabından “Tüm halkımız davetlidir” şeklinde duyuruldu.

Proğrama Katılan İslahiye Belediye Başkanı Kemal Vural kısa bir konşma yaptı.
Veda konuşmasını yapan Kaymakam Soylu şunları söyledi, ” İnşaAllah hayırla yad ediliriz. Devletimize layık olmaya çalıştım. Mahalle ziyaretlerine ilk gitğimde o mahallenin 5 gariban evini ziyaret ettim. ikinci gittiğimde ikinci gariban 5 evini ziyaret ettim. Üçüncü gittiğimde diğer garibanları ziyaret ettim. Onlarla hemhal olmaya çalıştım.”
ADİL OLMAYA GAYRET ETTİM
“Asla dünyevi makam ve mevkilere göze güzel gelen şeylere meyletmemeye gayret ettim. Benim için ayrıcalıklı olan şehit ailelerimiz oldu.iyi insan olmaya adil olmaya gayret ettim. Yaptığım her hayırlı iş her güzel iş Devletimizin gücü ve kudretiyle oldu. Hiç biri Mehmet Soylu olarak olmadı.”
YANLIŞLAR ŞAHSIM İLE ALAKALI
“Yaptığım bir yanlış, hata eksiklik varsa onların hepside şahsım ile alakalıdır. Mehmet Soylu olarak her birinizi Allah’a emanet ediyorum. Dualarınızda yer almayı umut ediyorum”












































































































































































































































































































































































































































































































































































































