SGK OSMANİYE İL MÜDÜRÜ DOĞAN’A NEZAKET ZİYARETİ

İslahiye Haber 27 Genel Yayın Koordinatörümüz Mustafa B. Cıncık, SGK Osmaniye İl Müdürü Soner Doğan’a nezaket ziyaretinde bulundu.
Sohbet ortamında gerçekleşen ziyarette SGK-Vatandaş-Hizmet denkleminde bilgi alış-verişinde bulunuldu.
Ziyaret ile ilgili olarak konuşan Cıncık, “Sayın müdürümüz çok nazik bir insan. Görev bilincine İnsanı odak merkezine koyuyor. İnsan merkezli hareket eden bir SGK müdürüne sahip oldukları için Osmaniye halkı şanslı diyebilirim. Böyle müdürlerimizin Devletimizin kademelerinde sayılarının artmasını temenni ediyorum. Bizi kabul ettikleri için de kendisine teşekkür ediyorum” dedi.

SGK İL MÜDÜRÜ SONER DOĞAN
2005-2022 yılları arasında Osmaniye SGK’da çeşitli kademelerde yöneticilik yapan Doğan Son olarak Malatya SGK İl Müdür Yardımcılığı görevini yürütürken 2025 yılı ortalarında SGK Osmaniye İl Müdürü olarak atandı.
Kurumun hizmet kalitesini yükseltmeye, vatandaş odaklı çözümler üretmeye ve ekip ruhuna sahip yeni İl Müdürü’nün bu birikimlerini hizmet kalitesi olarak değerlendireceği ifade ediliyor.








































































































































































































































































































































































































































































































































































































